Monday, December 31, 2012

ජීවිත කතාව 05

ජීවිත කතාව 04

කාලෙකට පස්සෙ ඔන්න අයෙත් බ්ලොග් එක පැත්තට ඇවිල්ල යන්න ආවා....ඔෆීසියේ මහ ලොකුවට වැඩක් නැති වුනත්......කාලෙකට පස්සෙ ඉගෙනීම් කටයුතු පටන් ගත්ත නිසා පොඩ්ඩක් විතර බිසී වුනා.........දන්නෙ නැද්ද ඉතින් පොඩි බබාල ඉගෙන ගන්න ගියාම.........

ඔන්න ඉතින් ඔය වගේ බබා පන්තියෙම වීර චරිතයක් වුනා......


ඔන්න ඔය අතරෙ තමයි පුන්චි බබාටත් මල් සරා බැල්ම දැම්මෙ........ඔන්න ඔන්න උඹල නිකන් වල් විදියට බලන්න ගත්තා....මන් අඬනවා හොදේ.......ඔහොම බැලුවොත් නම්......
හරි හරි ඔය කාලෙදි තමයි බබාට කෙල්ලෙක් ගැන මුලින්ම ආදරයක් ඇතිවුනේ......ඒක මේඋඹල හිතන තරම් දෙයක් නෙමේ....පුංචි කොල්ලෙකුට ලස්සන කෙල්ලෙක් ගැන උනන්දුවක් ඇතිවුනා විතරයි........ඕක මට විතරක් ඇතිවුනේ නෑ ,මං දන්න තරමට මගේ හොදම යාලුවෙකුත් වැඩේට හවුල් වුනා......
ඒ කාලෙ අපි හිටියෙ 'රෝස' පන්තියෙ, අපේ පන්තියෙ විතරක් නෙමේ අපේ මුලු වසරටම හිටිය සුපිරි කෑලි දෙක.....දෙන්න හොද යාලුවො ,එකක් මගේ කෙල්ල...අනිත් එක යාලුවගෙ......ඔහොම තමයි අපි දෙන්න කෙල්ලො දෙන්නව බෙදා ගත්තෙ.....ඔන්න ඉතින් බබා තමාගෙ අකලoක කුලුදුල් ඒක පාර්ශික ප්‍රේමය පටන් ගත්තා......හැබැයි ඉතින් ඒ අහිංසක කෙල්ල මේ මුකුත් දන්නෙ නෑ.....දැනගෙන හිටියද දන්නෙත් නෑ.....වෙන්න බෑ....ඒ වයසෙදි ඒ වගෙ අදහස් එන්නෙ මං වගේ සුපිරි ඩයල් වලට විතරයි..........


කෙල්ලො දෙන්න යන්නෙ කොහෙද...අපි දෙන්න එතන......යන්න බැරි වුනේ කාන්තා වැසිකිලියට විතරයි......ඇත්තමයි යක්කුනේ මන් එතනට ගියේ නෑ.....

කෙල්ල ඉතින් මුකුත් දන්නෙ නෑ.....මන් හිතන්නෙ ඒ කෙල්ල අද වෙනතුරුත් මේ කතාව දන්නෙ නෑ.......මට කියන්න තරම් ගටක් ආවෙත් නෑ.........අදටත් ඒකි මන් ඉස්සරහට හම්බවුනාම හිනා වෙලා කතා කරලා යනවා......
හැබයි ඉතින් කතන්දරේ මං දන්න නිසා මන්තුමා ඉබේම ලැජ්ජාවෙන් ඇඹරෙන්න ගන්නව......කෙල්ලට නෝට් නෑ......දැන් ඒකි බැඳලා ලමයිත් ඉන්නව....



ටිකෙන් ටික කාලය ගෙවිල ගිහින් පහේ විභාගෙත් ලන් වුනා, ඒ අතරතුර ගුටි කාපුවා,මඩ නාපුවා.......වගේ කතන්දර නම් ගොඩාක් තියෙනවා...ඒවා ලියන්න ගියොත් මට දිගටම ලිය ලිය තමයි ඉන්න වෙන්නෙ.....
ඔන්න විභාගෙ ලන් වෙනකොට පොඩ්ඩක් සැලකිලි වැඩි වුනා......පොඩි පොඩි ගමන් බිමන් දෙක තුනකුත් සෙට් වුනා....විභගෙට භාර හාර වෙන ටිකක් දුර තියෙන පන්සල් දෙක තුනකට ගියා....බබාට ෆුල් ජොලි...ඇයි ඉතින් තියන තියන් පූජා වට්ටියෙ පළතුරු ටික කන්න හම්බ වෙනවනෙ

පොඩ්ඩක් අවුලකට තිබ්බෙ බස් එකේ ගමන තමයි.....මොනව කරන්නද....අපිට කොහෙද කාර් ........ඒ දවස් වල ළමයින්ට එච්චර ගානක් නැති වුනාට අම්මල අපිට වඩා භය වෙලා හිටියෙ....හරියට අම්මල විභාගෙ ලියනව වගෙ.....

ඒ වුනාට මේ තොත්ත බබාට නම් තිබුනෙ වෙන කාටවත් නැති උභතෝකෝටික ප්‍රශ්නයක්........

විභාගෙ ලියන කොට වෙලාව බලා ගන්නෙ කොහොමද කියන එක......



උඹලටනම් හිනා...අයි යකෝ ලිය ලිය ඉන්නකොට වෙලාව ඉවර වුනොත්......

බබාට තාත්තාගෙන් ඉල්ලා යවපු ඔරලෝසුව තාම එව්වෙ නෑ........රට ඉදන් එනව කියපු තාත්තගෙ යාලුවත් නෑ.......
අනේ ඉතින් අර දෙකයි පණහට ගත්ත එක නිකන් වත් දී ගන්න බැරි වුනු එකෙක් වගේ බබා ෆුල් අප්සෙට් මූඩ්...........ඔන්න හෙට තමයි විභාගෙ.......මොන විභාග ද? පාර අද්දරට වෙලා බලන් ඉන්නෙ රට ඉදන් එන ඔරලෝසුව එනකන්.....

රෑත් වුනා.....ඔරලෝසු තියා යාලු අන්කල් කාරයත් නෑ........මොනව වුනත් බඩගින්නෙ ඉන්න හොද නෑනෙ...පුන්චි ලමයිනෙ......හොදට කාල නිදා ගත්තා.....
නින්ද ගියා විතරයි.......මෙන්න අම්ම කෑ ගහනව ......එළි වෙලාලු.......යකෝ නිදා ගත්තා විතරනෙ......අම්ම බොරු කියනව වෙන්නත් බෑ.....හොදට එළියත් වැටිල.....

පාන් කෑවොත් ඔහොම්මයි කිවුවලු.......අද නේද විභාගෙ......
අම්ම අලුත්ම සූට් එකක් මහල ගෙනෙල්ල.......කිරි බතුත් හදල........
අම්මගෙ මූණෙ තිබුනෙ ගොඩාක් ලොකු බලාපොරොත්තු...එදා ඒක මට නොතේරුනාට අද මට එක තේරෙනවා...........

සූට් බූට් දාල බබා ලෑස්ති වුනාම මෙන්න අම්ම දෙනව කලු පාට ඔරලෝසුවක්........
මන් නිදා ගත්තට පස්සෙ අර අන්කල් ඇවිල්ල දීල ගිහිල්ල....

ඒකත් බැද ගෙන බබෙක් වුනත් පුන්චි ලොකු කමක් හිතට අරගෙන අම්ම ඉස්සරහට අරන් ආපු වතුර වීදුරුවෙන් චුට්ටක් බීල බබා බැස්ස විභාග ලියන්න යන්න......හැබයි ඉතින් පාඩම් කරපු දේකුත් නෑ...හැබැයි අද වගේම එදත් බයක් කියල දෙයක් දැනුනෙත් නෑ.......


1 comment:

  1. මෙයා මටත් වඩා ඇඩ්වාන්ස් නේ.. මං නම් යන්ත්ම් 5 වසර වෙනකම් අල්ලගෙන හිටියා.. හි හි..

    මට මතක නෑ අපිට ඕරලෝසු දුන්නද නැද්ද කියලා.. කොහොමත් මම වෙලාවට කලින් ලියලා ඉවර අනා කියලා නම් මතකයි... මට වෙලාව මදි උනා නම් ඒ ඒ ලෙවල් සිංහල පේපර් එකටම වෙන්න ඕනේ. නැත්තම් එහෙම වෙලාම නෑ... ඉතිං ඉතුරු ටික ඩෙස් එකේ ඔලුව ගහගෙන නිදා ගන්නවා.. හි හි

    මටත් නම් ඕකට බයක් තිබ්බේ නෑ.. අම්මත් එච්චරම දැඟලුවේ නැති හින්දි වෙන්තැති.. ශිෂ්‍යත්වෙට කලින් දවසේ උදේ ඉදන් හවස් වෙනකම් ක්‍රිකට් ගැහුවා.. හි හි

    ReplyDelete